Na zastupitelstvu v Srbicích se přetřásala stížnost i utopenci
Lidem vadí omezený sortiment nápojů, rádi by třeba utopence, stěžují si na neochotu personálu, a na akce si nosí vlastní pití.
Teplice

Srbice – Restaurace v Srbicích, při výjezdu směrem na Ústí, byla kdysi svojí kuchyní vyhlášená i za hranicemi okresu. Zastavovali se tu hlavně dálkoví řidiči a rádi tady poobědvali také lidé z Teplic. Po revoluci došlo k mnoha změnám. Střídali se tu provozovatelé a renomé kuchyně sláblo. Současná podnikatelka má pohostinství, které je v majetku obce, v nájmu pátým rokem. Její kuchyni si místní velmi chválí. Jak se ale na zasedání 3. června ukázalo, Srbickým se v souvislosti s jedinou restaurací v obci nelíbí spousta jiných věcí.

Starosta Milan Zyka zastupitelům předložil stížnost, která přišla na obecní úřad ohledně kvality služeb uvedeného pohostinství. Provozovatelce je v ní vytýkaná velmi sporá nabídka nápojů a zcela chybějící výběr občerstvení v době pořádání večerních akcí, jako jsou třeba utopenci, nakládaný sýr nebo topinky. Lidem také vadí velká neochota personálu. Podle stížnosti se tady často podnik uzavírá před zavírací hodinou a obsluha bývá údajně na lidi velmi nepříjemná.

Provozovatelka restaurace se bránila, že utopenci nebo nakládaný sýr jsou k dispozici jen ve velkých baleních. „Když sklenici otevřu kvůli jedné, dvěma objednávkám, musí se obsah spotřebovat do tří dnů. Co s tím pak? A na výrobu topinek nemám kapacity.“ Podle provozovatelky si místní stěžují, ale sami jí velmi zklamali. „Už tu na mě někdo poslal kontrolu z hygieny. Také tady po každém plese nacházím dvacet, pětadvacet flašek od nápojů, které si nekoupili u mě. Lidi si s sebou občerstvení na akce nosí. Nechápu. Stát se může, že něco dojde, ale kvůli tomu nosit vlastní pití? Nevím, kde by jim něco takového tolerovali.“

Na to zareagoval jeden z přítomných občanů, který poukázal na vlastní zkušenost, kdy chtěli s manželkou na začátku plesu bílé víno a bylo jim řečeno, že už jsou dvě poslední láhve. „Nebudu pít to, co zrovna je a raději si vezmu pití s sebou, když ani běžný sortiment není v dostatečném množství.“ Další z místních zdůraznil, že kuchyň je sice skvělá, ale číšník, který v restauraci obsluhoval, nestál za nic. „Obsluha hrozná, a ještě od hostů večer mámil peníze na taxíka,“ upozornil. Podle provozovatelky je už obsluha vyměněná a dojde i k dalším opatřením, aby se stížnosti neopakovaly. Zastupitelé vzali po diskusi celou záležitost na vědomí. „Uvidíme, snad se situace zlepší,“ uzavřel ke stížnosti srbický starosta.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru