Krupka - Po velkém úspěchu se zápisem na Seznam světového a kulturního dědictví UNESCO přichází Krupka s další novinkou. Nová vizuální identita je navazujícím důležitým krokem v oblasti komunikace města směrem k občanům a turistům.
V Infocentru Hornické krajiny Krupka bylo dílo slavnostně představeno a pokřtěno starostou Zdeňkem Matoušem a místostarostou Rostislavem Kadlecem. „S novou identitou jsme nadmíru spokojeni. Je to výsledek několikaměsíčního snažení pracovní skupiny, kde společnými silami tvoříme komunikační strategii města,“ uvedl za město Krupka Rostislav Kadlec.
Základní myšlenkou bylo respektování historické hodnoty Krupky a současné podřízení se moderním trendům v oblasti městského marketingu. Idea nového loga navazuje na tradiční městský znak, ze kterého bere klíčový atribut, což je dobývání cínové rudy. Doplňkovým grafickým prvkem je minerál rudy kasiterit, který podporuje ideu vizuální identity a možnost kompozic různých dekorativních prvků. Pro komunikaci na sociálních sítích byl vytvořen základní hashtag #krupkazije, který lze doplňovat o další navazující témata (krupkazijekulturou, krupkazijesportem, atd.).
Nová vizuální identita je dílem PR skupiny města Krupka, která funguje od května 2019 pod vedením Petra Nového a Tomáše Syryčanského z komunikační agentury Politicca. Grafické zpracování připravila Tereza Skřivanová ze studia laGraphica.