Ústecký kraj - Žijeme v rychlé době a stejně jako medicína i komunikace se vyvíjí a určuje současné trendy. Krajská zdravotní, a.s. (KZ), rozhodně nijak nezaostává a využívá moderní způsoby předávání informací. Interakce s pacienty, širokou veřejností a zaměstnanci je pro správně fungující zdravotnická zařízení nutností.
„Lidé si rychle zvykli dostávat informace téměř okamžitě. Zatímco dříve stačilo využívat především tištěná média, dnes je doba zcela jiná. Ani my tuto realitu nemůžeme ignorovat, a tak jdeme s dobou a dokážeme s moderními technologiemi adekvátně pracovat,“ komentuje využívání současných informačních kanálů MUDr. Petr Malý, MBA, generální ředitel KZ.
Kde tedy informace o dění v KZ najít? Především v klasické webové prezentaci na adrese www.kzcr.eu. Největší množství novinek a aktualit s vysokým počtem návštěvnosti je na facebookové stránce https://www.facebook.com/kzcr.eu. K velmi rychlé a úderné prezentaci se lze dostat na instagramové stránce www.instagram.com/krajska_zdravotni a v neposlední řadě je tu kanál na platformě youtube.com - www.youtube.com/channel/UCzdd_kifvgMAGhAfRez2O6Q/featured, kam jsou pravidelně umísťována různá videa z nemocnic KZ. Personalisté využívají také LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/krajsk%C3%A1-zdravotn%C3%AD-a-s. Prezentace na různých platformách oslovuje různé vrstvy populace a předávat informace a osvětu ze zdravotnictví je třeba všem.
„Veškeré informace nyní dáváme k nahlédnutí ihned na naše webové stránky a na sociální sítě. Je obrovskou výhodou, že právě v tomto prostoru s veřejností můžeme komunikovat v reálném čase online,“ doplňuje Jana Mrákotová, tisková mluvčí KZ.
KZ využívá k informování také svou aplikaci Kázetka, kde jsou na jednom místě přehledné a aktuální informace k očkování proti Covid-19, odběrová místa, či akční nabídka nemocničních lékáren. Aplikace se neustále vyvíjí o další novinky a rozšíření. Cílem je, aby pacienti našli vše na jednom místě ve svém telefonu. Aplikaci lze stáhnout v Google Play a App Store.