Most - Mostecký autodrom vyhlásil novou soutěž. Každý, kdo si v červenci natankuje do nádrže svého vozu benzin či naftu alespoň za 100 korun u samoobslužné čerpací stanice OMV v areálu autodromu, může vyhrát jednu z pěti zajímavých cen.
„Na konci měsíce účtenky od benzinu či nafty slosujeme. Kdo má zájem se soutěže zúčastnit, odevzdá účtenku se svým jménem a telefonním kontaktem ve startovní věži či ve správní budově polygonu, nebo ji oskenovanou pošle e-mailovou adresu
Hlavní cenou je poukázka na kurz sportovní jízdy v hodnotě 5 433 korun. Ostatní čtyři výherci získají půlhodinovou jízdu po velkém závodním okruhu vlastním vozem v hodnotě 1 100 korun, dvě vstupenky na závodní víkend Czech Truck Prix v celkové hodnotě 980 korun, ruční umytí vozu v hodnotě 500 korun nebo desetiminutovou jízdu po velkém závodním okruhu v hodnotě 400 korun.
„Nezáleží, při jaké příležitosti si návštěvník našeho areálu pohonné hmoty načerpá. Zda dorazí na některou z našich akcí, například závody nebo kurz bezpečné jízdy, nebo se prostě přijede jen podívat. Jsme otevřeni každému, na požádání hosty po areálu i provedeme. Soutěží pak chceme motivovat i pravidelné návštěvníky a připomenout jim tak, že kromě zážitkových nabízíme i mnoho dalších praktických služeb,“ doplnila Svobodová.
Vedle čerpací stanice pohonných hmot autodrom disponuje i dobíjecí stanicí pro elektromobily či pneuservisem, který kromě oprav a výměny pneumatik nabízí i drobné servisní služby a komplexní umytí a vyčištění vozu (píšeme zde). „Pobyt na autodromu je možné si zpestřit i na motokárové dráze, pro nejmenší návštěvníky máme dopravní hřiště se značkami a funkčními semafory. Půjčíme jim zdarma kola, koloběžky či odrážedla a také přilby. Odreagovat se mohou i na skluzavce, prolézačkách a na malém hřišti si zahrají i fotbal,“ vyjmenovala Svobodová.
Foto: Autodrom Most
Akciová společnost AUTODROM MOST provozuje stejnojmenný závodní okruh. Budoval se v letech 1978 až 1983 v místě bývalého povrchového hnědouhelného dolu Vrbenský. Nápad na stavbu autodromu sice vznikl v souvislosti s automobilovými a motocyklovými závody, hned od počátku se ovšem počítalo s jeho využitím i pro jiné účely.
Autodrom tak brzy ožil také testováním závodních i nově vyvíjených vozů, výcvikem řidičů speciálních vozidel sanitních, hasičských nebo policejních, závodnickými školami či kurzy bezpečné jízdy. Tuto úlohu převzal později polygon, vybudovaný v areálu závodního okruhu v roce 2005. Stále je největším a nejkomplexnějším zařízením svého druhu v České republice, které svou dispozicí, instalovanými technologiemi a dalšími navazujícími aktivitami nabízí na ploše 13 hektarů jedinečné podmínky pro výuku a výcvik řidičů ve všech oblastech problematiky řízení vozidel veškerých druhů a tonáží.
(fou)