Krupka – Vedení Krupky se chce co nejvíce přiblížit potřebám občanů. Kromě dnů, kdy se starosta Jan Kuzma s dalšími představiteli krupské radnice setkává s občany jednotlivých lokalit osobně, je cílem města zlepšit i ostatní komunikační kanály. Tak, aby bylo možné co nejefektivněji a také včas reagovat na případné problémy.
K tomu je potřeba zjistit, jaké komunikační kanály občané Krupky nejčastěji využívají. Proto vedení města vyhlásilo anketu s názvem Zjištění kvality informovanosti občanů Krupky 2024. Anketa bude k dispozici do 23. června v aplikaci Munipolis. Jejím cílem je zjistit, jakými způsoby a jak často se Krupští dostávají k informacím o chodu města a úřadu.
Město tímto způsobem získá potřebné informace o nejvyužívanějších informačních kanálech i o tom, jaké informace občané nejčastěji vyhledávají. Získaná data budou krupské radnici sloužit k vytvoření materiálu Komunikační strategie města Krupky.