Ilustrační foto: Ilona Kaulfuss
Teplice

Krupka – Vedení Krupky se chce co nejvíce přiblížit potřebám občanů. Kromě dnů, kdy se starosta Jan Kuzma s dalšími představiteli krupské radnice setkává s občany jednotlivých lokalit osobně, je cílem města zlepšit i ostatní komunikační kanály. Tak, aby bylo možné co nejefektivněji a také včas reagovat na případné problémy.

K tomu je potřeba zjistit, jaké komunikační kanály občané Krupky nejčastěji využívají. Proto vedení města vyhlásilo anketu s názvem Zjištění kvality informovanosti občanů Krupky 2024. Anketa bude k dispozici do 23. června v aplikaci Munipolis. Jejím cílem je zjistit, jakými způsoby a jak často se Krupští dostávají k informacím o chodu města a úřadu.

Město tímto způsobem získá potřebné informace o nejvyužívanějších informačních kanálech i o tom, jaké informace občané nejčastěji vyhledávají. Získaná data budou krupské radnici sloužit k vytvoření materiálu Komunikační strategie města Krupky.

REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru