Ústecký kraj - Společnost Arriva mění mění logo, barvy i font používaného písma. Oficiálně představila Arriva v Praze nové logo 22. listopadu na veletrhu CZECHBUS.
Logo vychází z dominantního stylizovaného písmene A tvořeného třemi prstenci a doplňuje ho název společnosti psaný novým fontem a malými písmeny. Nové logo se už postupně objevuje na autobusech, vlacích, lodích nebo kolech, které Arriva provozuje po celé Evropě.
„Už začátkem letošního roku přešla Arriva na nové barvy. Původní dominantní zelená se víc přiblížila modrému spektru a druhou velmi důležitou barvou se stala tmavě modrá,“ říká šéf komunikace Arrivy v České republice Jan Čermák.
Nové logo se v Česku postupně objeví na všech více než 2 000 autobusech, 35 trolejbusech a pěti vlacích, které u nás Arriva provozuje. Jiné barvy mají mít její autobusy v systému Pražské integrované dopravy (kombinace červené, modré a bílé), jiné v rámci Dopravy Ústeckého kraje (svítivě zelená) a jiné zas například na linkách, které objednává pro své obyvatele Olomoucký kraj (čistě bílá). Na těchto autobusech Arriva pouze změní své logo a dál bude respektovat grafický styl systému, pro který jezdí.
„Neplánujeme ani žádné velké změny barev ostatních autobusů,“ upozorňuje Jan Čermák. „Dojezdí v současném designu a nové autobusy budeme pořizovat v nových barvách v rámci jejich přirozené obnovy. Společně se základním logem se ale změní i loga lokálních produktů, jako je například v Česku Arriva Express.“